25 Nisan 2016 Pazartesi

ÇEYİZİM

SELAMIN ALEYKÜM
Bugün sizlere çeyiz için marketlerden aldığım ürünleri göstereceğim .Marketler hem fiyat olarak uygun hem de kaliteli ürünler getirmeleri hasebiyle benim gibi çeyiz yapanlar için gayet iyi oluyor . Şimdi aldıklarımı gösterme zamanı ;
İlk olarak bu çaydanlık takımı ve bardaklarla başlayalım . Çaydanlık A101 den fiyatı 40 tl.Bardaklar ise Carrefour'dan aldım 4lü olarak satılıyordu fiyatını  tam hatırlamasam da 15-20tl  arası bir fiyatı vardı. 

 
Bir ürünümde yazın kullanmak üzere alınan bu şişe yazın buzdolabında cola şişeleri ile su soğutmak istemediğim için aldım bu şişeye ,hem şık hemde ucuz 3.5 tl .
Benim cici coraplarım. Çok şirinler demi.Bu çoraplar da A101'den iki çiftini 3 tl ye aldım.
Aldıklarımın sonuncusu ,benimde en sevdiklerim.Leğenlerim .Daha düğüne aylar varken belki de en son almam gereken ürünlerden iken, şimdi benimler ,iyiki de benimler . Fiyatlarına gelince tanesi 6.5 tl.

ALLAH'A EMANET OLUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder