12 Nisan 2016 Salı

ÇEYİZİM

SELÂMÜN ALEYKÜM ;)
Bugün sizlere çeyiz için yaptığım Englishome alışverişini göstermek istiyorum.Takip edenler,çeyiz dizenler bilir englishhome sık  sık  indirimler yapıyor,bende her indirim haberini duyduğumda soluğu hemen Englishhome'da alıyorum ve sevdiğim ürünleri hemen kapıyorum. Indirim'de aldığım ürünlerim;

                          
Bu vazo uzun zamandır aklımda olup alıp almamakta kararsızlık yaşadığım bir ürün. Kendileri indirimde olunca bende alışveriş felsefemi uygulayıp aldım .Felsefeme gelince "içinde kalacağına al çeyizinde kalsın ":)Net fiyatını hatirlamasamda 20 tl'nin altında bir fiyatı vardı.

Mumlara ve mumluklara aşırı bir düşkünlüğüm var .Bu kafeste benim en cici mumluklarımdan biri.Kendilerinin fiyati %50 indirimle 17 liraya geldi.

Mumlar kadar mum ışığı altında yiyileceğin sunumu da önemli, bu yüzden  servis tabaklarını vb çok seviyorum . Katlı servisliğimin fiyatı 8 tl'ydi.Buradaki mumluk da  7 veya 8tl gibi cuzi bir fiyata geldi. 
ALLAH'A EMANET OLUN 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder