11 Nisan 2016 Pazartesi

PEÇETE HALKALARIM ..

SELÂMÜN ALEYKÜM.
Bugün sizlere dünkü yazımda da bahsettigim ;artan malzemelerle yaptığım peçete halkalarımdan bahsetmek istiyorum .
Peçete halklarını seviyorum bence sofraya ayrı bir güzellik katıyorlar o yüzden yazılarımda sıkça peçete halkalarımla karşılaşabilirsiniz bunu garip karşılamayın.Şimdi gelelim ilk yapmış olduğum peçete halkalarına;
Burdaki temel malzememiz bunlar ,kordon ip diye adlandırılıyorlar kendileri.Tesbih kutumun kenar süslemelerini de bununla yapmıştim.Bu ipleri 25 cm kesiyoruz ardından iki kenarına
Ben kordonlarin üzerini süslemek için kurdeleden küçük fiyonklar yaptım. Fiyonkların üzerine de birer gül kondurdum .İŞTE SONUÇ;

 
                                  HAYIRLI GÜNLER ....!!!



(o güzel yorumlarınızı benden eksik etmeyiniz..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder