13 Nisan 2016 Çarşamba

NİŞANIM

SELÂMÜN ALEYKÜM
Bugün sizlere beni oldukça heyecanlandıran gün nişanımın detaylarını göstereceğim.Nişanlanalı nerdeyse bir yıl olmak üzere ,zaman çok çabuk geçiyor. Neyse gelelim detaylara;
Bunlar benim severek yaptırdığım nişan hediyelerim.Bizden insanlara anı kalsın istedik .
Buda ararken göbeğimin çatladığı nişan tepsi. Bir çok yer gezdim ,bir çok internete baktım hiçbir yerde zevkine uygun bir tepsi bulamadım. Bunu da sevgili arkadaşım  bir instagram hesabında görmüş ,bana da gösterdi ve görür görmez çok sevdim bu tepsiyi. Kaçırmadan hemen aldım. Yüzük kutuları ve makası da nişan hediyelerini yapan yere yaptırdım. 
Son olarak buda benim nişan çiçeğim. Bu renk tonlarını çok seviyorum.Nişan elbisem ise kına yeşili dantel olan ,temeli ten rengi bir elbise.
Elbisemi severek giyindim ,içinde oldukça mutluydum. Her ne kadar nişanım aceleye de gelse hiçbir eksik yoktu,her şey çok güzel geçti. Rabbime bin şükür.Bugünlük benden bu kadar....
ALLAH'A EMANET OLUN ...!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder