23 Nisan 2016 Cumartesi

ENGLİSH HOME ALIŞVERİŞİM :)

SELÂMÜN ALEYKÜM
Bugün sizlere English Home'nin 30 Nisan'a kadar devam edecek olan, tüm ürünlerde  %40 indirim kampanyasından aldığım bir kaç ürünü göstereceğim. Hadi başlayalım;
İlk olarak en büyük parçadan  başlayalım. Bu bulaşık sepetini çok sevdim,her yönüyle tam istediğim gibi ;rengi ,iki katlı oluşu, bana göre fiyatının uygun olması vb birçok sebep vardı bunu almamda. Fiyatı ise 40 tl.
Bu servis tabağının desenine bir bakar mısınız. Çok güzel değil mi?
Bende görür görmez vuruldum bu tabağa. 
Fiyatı 20tl.
Evet ,artık çiçekli bir masa örtüsü sahibi oldum . Ebatı 170×220 oldukça büyük bir örtü bana kalırsa . Fiyatına gelecek olursak 20 tl gibi uygun bir fiyat kendileri.
Bugün ki son parçaya gelecek olursak ;Bu mumluğu alıp almamakta çok kararsız kaldım ama gene dayanamadım aldım . Fiyatı ise 9 tl .
                      
Allah'a Emanet Olun..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder